Friday, June 18, 2010

with my bes frenz...






love u all... location di mana2... sweet memory...

memory with my friend from sem 1 until sem 6





s0 tireD



- Semalam dah la tak ley tdo.. pg lg bangun teman kan my dear p puchong prima p interview.. ikut dia bukan ape risau dia naek motor sorang.. dah la semalamam mamat tu x tdo.. tgk bola.. datang ambik aku pn mata cam org stim je,.. at lease ade aku kat blakang bley gak borak2 ngan diaa.. yg x bley blar nak hilang kan ase ngantok dia " sayang b kena isap okok,, t b x ley concentrate nak bawak motor sabar je.. 2 batang gak isap okok " dgn baik hati n dgn tdk ikhlas nyaa.. aku ehem je.. mls nk layan

- sepanjang pejalanan punye la aku takut dia bwk motor... alhamdulillah selamat.. cume mtr diaa 2 byk problem laa.. mcm2 bunyi sabar je laa...

- hopely b dapat keja 2.. amin...

love my hubby... 18 june 2010....

Thursday, June 17, 2010

Bila kita sayang org tu



Biler kiter syg org tu
Kita tnggu dia lame pn x per
Tp biler dia tnggu kiter???dia mrh2
Ati kate ala, adatlah ada yang mnnunggu n dtnggu

Biler kiter syg org tu
Kiter x tdo pn x pe lyn dia yg ngah bsn,
Tp biler kite bosan Ada dia lyn kiter?
Ati kate x pe dia busy kott

Biler kiter syg org tu
Kita gdh ngan dia, kita dim je
Tp dia heboh 1 dnia
Ati kate x pe, dia tension tuu

Biler kiter syg org tu
Kita kol nak ckp ngan dia
Tp dia bg phone kat org lenn atau matikan
Biler jd cm2, x pe
Ati kata, x pe, lyn je, kwn dia, kwn kiter gak

Biler kiter syg org tu
Kita bercerita dgn dia,citer ngan
tunggul lg baik
Tp biler dia bercerita ngan kita
Kita dgr, sepatah2 kite kena ingt...klu x ingat kita yang kena marah
Ati kata x pe syg katakn…

Biler kiter syg org tu
Kita n dia lpr
Tp kiter bg sume roti kita kat dia
Ati kata, ala jagalh ati dia, sian dia….

Biler kiter syg org tu
Kiter sanggup bg dia rest biler dia letih,
Tp biler kita letih, dia srh jugak kiter
lyn dia bila dia bsn
Adil ker? Ati kata, ala bukan selalu pun..

Biler kiter syg org tu
Kita jadi cam org giler dngr dia sakit,
Tp biler kita sakit,
Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan
hari kesakitan kita,
Ati kata, ala x pe, x kn dia nak
berkepit ngan kita 24 jam

Biler kiter syg org tu
Kita x prnh pntingkan diri sndri
Tp dia hpokrit thp ngaban
Ati kata x per, dia mmg cm2 kene lah trima..

Biler kiter syg org tu
Kiter syg nk tngglkn dia slama2nya
Tp dia x tahu kiter berdpn dgn maut,
Wlpn kiter skt,dia kata kat kiter,sakit
bese2 jer, jgn nk mngrt
Ati kata, cmnelah dia biler kiter x de,
msti dia hepi

Biler kiter syg org tu
Kiter x snggp tngk dia derita
Tp dia x prnh hargai diri kiter,
Ati kata, tau x btapa kita syg kan dia????

Biler kiter syg org tu
Kiter snggup tngglkn dia selaam2nya untk dia bhgia
Tp adkh dia tahu pngrbnn kiter??
Ati kata, x pe, janji dia bhgia

Dan……
Biler kiter dh tngglkn dia selama2nya
Dia dtg ziarah pusara kiterr
Dia kata Dia mintak maaf sebab pernah mngata kiter
Dia mintak maaf sebab pernah bt kiter tnggu dia
Dia mintak maaf sebab pernah pksa kita lyn dia time bsn
Dia mintak maaf sebab pernah heboh 1 dnia slh kiter
Dia mintak maaf sebab pernah x hiraukn kol kiter
Dia mintak maaf sebab pernah x dgrluahan ati kiter
Dia mintak maaf sebab pernah bt kiter klprn sbb dia
Dia mintak maaf sebab pernah gnggu waktu rht kiter
Dia mintak maaf sebab x pernah hiraukn skt kiterr
Dia mintak maaf sebab pernah pntingkn diri dia sndri
Dia mintak maaf sebab x prnh tngk pnderitaan kiter

NAMUN SEMUANYA TELAH T`LAMBAT....

HARGAILAH ORNG2 YG KITA SAYANG.....

bOsan lah.....

manyak bosan laa.. 4.1o a.m... x tau nak buat apee.. aku bukak la blog aku ni.. xblh nak tdo langsung gatal p minum air nescafe.. bile dah bosan+xley tdo ape lg.. sume kenangan manis ngan si dia bermain dfikiran.. x suke- x suke ingat kenangan ngan diaa.. skt nya suke kat org mcm dia... whatever lah wlaupn x nak fikirkan.. biarkan laa...heheh nak sedapkan ati konon... walaupn ingat dia.. love myhubby so much... kadang2 cian kat dia.. aku slalu marah2 dia..lalalalaaa... maaf tau syg..

Thursday, June 3, 2010

confuse laahh....


kenapa perlu fikirkan... padahal kitorg xde pape jee just kwn jee.. ya allah knpe perlu ade perasaan mcm ni.... sakit sgt... aku doakan diaa bhagiaa ngn pilihan diaa,, ... ya allah kuatkan semangat hambamu ini... sesungguhnyaa dia bkn ditakdirkan utk aku... aku sentiasa doakan kebahagiaanmu dengan si diaa...walau pape pn tahniaah atas pertunanganmu..... semoga kamu bahagiaaa